mana kau….

Posted: May 15, 2009 in Personal
Tags: , , , ,

pagi2 begini kau selalu hilang kan? mana la kau menyorok nih…aku perlukan engkau la..hu3~  aku nak siapkan kerja aku minggu ni sebab nanti takdela aku nak mengadap kerja yang sama lagi tiap minggu.

Baik kau muncul..kau kalau hari isnin ke…jumaat ke..sabtu ke kau mesti menyorok lama2 kan. Suka kan kau tengok aku macam nih. Buat benda2 tak berfaedah aje. Main Travian la…edit gambar la…search internet la…bukak blog2 orang lain la….suka kau kan!!

Kau nak aku merayu macam mana lagi nih…kau tahu kan aku tak reti nak memujuk orang..hu3~OKlah..aku mengaku..aku tak boleh hidup tanpa kau…puas hati kau?

…………………..tek,tek,tek….Mood aku pon terkedek2 berjalan balik kat aku

 

ps: tapi selepas 30minit dia hilang lagi!hu3~

pss:aku tak boleh kerja tanpa mood

psss:motivasi..gi la lawan mood aku tuh!!!!!

Comments
  1. awanputra says:

    bagus la en3 ko ni
    menarik tuk d pkir2kan pada yg ‘berjiwa lara’
    wakakakkakaka

    • sawitsan says:

      kau tengah ‘berjiwa lara’ ke awangputra?…=)
      ala..aku memang tak boleh kerja tanpa mood. Walaupun ko nak kata aku EMOTIONAL…aku terima. Tapi bekerja tanpa mood macam kau mandi pagi tanpa berus gigi….best tak?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s