lemaskan API itu….

Posted: May 26, 2009 in oh dunia
Tags: , , , , , ,

wowan & fire

satu cara memadam API ialah dengan ‘melemaskan’ ia..lemas kat sini ialah mengasingkan ia dari udara (oksigen secara tepatnya)…

  

tu cara nak melemaskan api yang kita semua tahu memang satu unsur yang kalau diberi ape pon, dari benda keras sampai la benda lembut..dia akan TELAN….

  

aku sekarang nak ambil pendekatan tentang API dalam nafsu lelaki…erm…api kalau kita bagi umpan lagila membara kan?

  

so kalau lelaki yang tengan berapi tuh deberi pulak umpan wanita2 yang ‘gediks’  melentok melenggang tergedik-gedik nampak lenggok segala alur, curve2 simpang maut lalu depan dia…pergh….membara beb API nafsu dia!

  

sekarang nih aku tegok ade la 2 fesyen yang timbul…satu dikatakan muslimah..n satu lagi feminin. satu bertudung (pada dsar pakai tudung la orang kata kan…) n satu lagi selagi boleh nak tunjuk..tunjuk,sikit lagi nk bogel lagi bagus kate depa…

 

aku adela kadang2 bukak rancangan fesyen wanita nih n adela satu slot dia tunjuk pakaian wanita muslimah. tapi yang aku tak puas hati nyer, tang muslimah tuh hanyalah tang tudung semata-mata…sebabnye tang baju pakai yang ketat gak…yang nampak lenggok2 maut tuh gak..ape nak jadi nih…kate fesyen muslimah..siap tunjuk kat tv lagi tuh…so, wanita2 muslimah kita nih pon mengikut ajelah ape yang dikatakan ‘fesyen wanita muslimah’ tu…adoiyai…hancus….

 

aku nak bagitau kat sini secara umumnya ade 13 aurat wanita tau..iaitul; bulu kening, tumit kaki, wangian, dada, gigi, muka & leher, muka & tangan, tangan, mata, suara, kemaluan, pakaian yg nipis/ mengikut bentuk badan dan last sekali rambut…

 

 

so wahai wanita2 di luar sana…aku sarankan tolongla jaga adab korang bila memakai baju tuh….hu3~ jangan la bagi API nafsu lelaki2 di luar tu membara…

 

 

sabda Nabi:

ما تركت بعدي فتنة أضر على الرجال من النساء

Ertinya : “Tidak aku tinggalkan fitnah selepasku yang lebih boleh membawa mudarat kepada lelaki selain wanita” (Riwayat Al-Bukhari, 7/11, bab Zikir & Doa )

 

ps: hari2 mata terbeliak tengok pompuan melayu sekarang

pss: kalau diberi pilihan antara kuih yang dihurung lalat dengan yg tersimpan rapi di dalam tudung saji,mana yang akan korang beli?

Comments
  1. Syam says:

    wei… start bila ko main blog ni? wahahaha… sudah jd blogger dowh

    • sawitsan says:

      hahaha…aku cuba nak menulis.asyik2 mengomel sorang diri aje…
      tp aku still blaja. tak macam ko,da power…anyway ko nyer photoblogging bes r beb…=)

  2. awangputra says:

    hahahah………….
    power lah member2 aku
    suma dah start…
    aku ni jer lum start2 lagi

    bak kata sawit la dalam en3 “dimana ko”

  3. awangputra says:

    ramai orang suka menulis/memperkata pasai aurat wanita
    tetapi ramai yang lupa/tak tau/kurang jelas mengenai aurat lelaki

    sawitsan, aku nak mintak ko buat research pasai aurat lelaki leh tak

    huhuhuuh
    moga2 leh d jadikan panduan

Leave a Reply

